SEARCH

vrijdag 31 mei 2013

Mijn sieraden ! ( deel 1 )

hey !

Ik heb nog niet zo heel erg veel sieraden !
Ik ben er vooral nog veel aan het sparen :)
Maar wat ik tot nu toe heb ga ik jullie laten zien!


Dit is mijn sieraden doos !
Er staat Bijoux onder.
Het zijn bovenaan 3 vakken en daar onder nog 1 lang vak waar ik een paar kettingen in heb zitten.
Er zit ook nog een laatje onder.





In dit laatje heb ik eigenlijk van alles wat liggen. Ik heb 2 horloges daaronder wat foto's en een 6 velletjes nagel stikkers. Achterin een ring en een wattenstaafje en een watje.
En link liggen twee nagelvijltjes met 4 kanten. Daar zal ik nog een keer over schrijven.
Je kunt niet zo goed wat ik heb voor sieraden maar die laat ik in de volgende foto's wel zien :)

Dit is een van mijn favo armbandjes, deze is blauw en gevlochten.
Deze bandjes kun je veel in andere landen kopen !

Dit is een zwart breed bandje met een soort patroon erop.
Ik heb hem van mijn vriendin gekregen dus ik weet niet waar ie vandaan komt
en hoe duur die is..


                                     
Het eerste armbandje dat je ziet is een geluksarmbandje. Hij is groen en heeft gekleurde belletjes eraan.
Ik heb hem al heel lang dus weet niet waar het armbandje vandaan komt en hoe duur die is. Je kunt hem denk ik wel snel vinden ergens als je hem wil kopen!

Dit is een armbandje met schelpjes eraan!
Deze vind ik heel leuk en heeft witte en lichtblauwe tinten.
Dit zijn 3 armbandjes die bij elkaar horen. Het zijn bruine en gouden kraaltjes.
Het eerste armbandje heeft kleine ronde kraaltjes.
Het tweede armbandje heeft een klein rond bruin kraaltje en een langer goud kraaltje.
En de derde heeft een groot rond bruin kraaltje en een klein goud kraaltje.
Deze vind ik heel erg leuk!



Dit is een bedel armbandje. Er hangt een pareltje aan een kopje
en een klokje en nog meer.


Contact: daphnezilverberg@hotmail.com
of laat een reactie achter!
Volg me op twitter: @Fashionhemel


xxxdaphneee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten