SEARCH

dinsdag 28 mei 2013

Make-up of the month mei♥

Hey :)

Mijn zus maakt elke maand een make-up look. Ook deze maand !
Ze heeft de kleuren van mijn palette gebruikt. Het zijn 168 kleuren en het is van www.webshopcherize.nl
Het is echt een hele leuk site! Ik zal deze mensen ook een mail sturen en vragen of ik wat producten mag testen voor jullie :). Ik zal er ook nog een keer iets over schrijven. Hier de foto:



Je ziet dat ze de kleuren: Paars, roze, blauw en groen heeft gebruikt.
Ze is begonnen met roze. Daarna heeft ze daarboven een paarse lijn getrokken. 
Onder haar oog heeft ze een blauw lijntje gezet, en daar overheen aan het eind 
is ze er met groen over heen gegaan. 
Het zijn kleuren die matchen met elkaar.
Paars en roze & blauw en groen. Daarna nog wat mascara en klaar is de look.
Ze heeft geen eyeliner opgedaan, want onder haar oog heeft ze al een lijntje met oogschaduw,
en ook nog die paarse lijn boven de roze kleur op haar oog. Dit was het en ik hoop
dat jullie het leuk vonden ! Volgende maand weer een nieuwe look :)





Contact: daphnezilverberg@hotmail.com
Of laat een reactie achter !

xxxxdaphneeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten