SEARCH

dinsdag 14 mei 2013

Water nailart♥♥♥

Heeyy !


Vandaag ga ik een stukje schrijven over water nailart!

Wat heb je nodig:

- Glas
- Water
- Minstens 2 nagellakjes
- Plakband
- Wattenstaafje
- Nagellak remover

Lees verder

Ik heb gekozen voor deze 4 kleurtjes: Wit, Geel, Blauw en roze.

'
Dit word het resultaat.

Dit zijn de nagellakjes die ik gebruikt heb. De prijzen komen op het eind nog tevoorschijn :)


Je begint met een beetje water in een kommetje of een glaasje te doen. ( een kommetje is fijner, er moet genoeg ruimte zijn om je nagels er in te dippen )
Je plakt de nagellak om je vinger dus erboven en ernaast.
Dan pak je je nagellakje, en ik lak mijn nagels als eerste wit. Je kunt eventueel ook nog een base coat aanbrengen, maar dat doe ik nu niet.


De 3 plakbandjes langs je nagel zorgen ervoor dat er daar geen nagellak op komt.

Dan pak je het kommetje water erbij ( het liefst op kamertemperatuur ) en dan laat je er een geel druppeltje nagellak in vallen. ( Je kunt ook een andere kleur doen als je dat wilt.)
Daarna zie je als het goed is dat de gele nagellak zich uitbreid. Daarna doe je het blauwe druppeltje, dan het roze enz. Je kunt zelf kiezen welke volgorde je wil en welke kleurtjes je gebruikt.
Dan krijg je als het goed is kringen met nagellak in het water te zien.
Dan kun je nog als je wilt met een tandenstoker van de rand naar het midden door de nagellak gaan om het patroon een extra vorm te geven.

Dan houd je je nagel ongeveer 10 a 15 seconden in het bakje water en blaas ondertussen op het waterpatroon.
Daarna beweeg je met de tandenstoker door het water om de nagellak van het oppervlak te verwijderen en haal je je vinger uit het kommetje water.
Trek daarna de plakband om je vinger er van af en haal met een wattenstaafje met wat nagellak remover de laatste vlekjes eraf.
Als laatste nog een top coat erover heen en klaar !
Wel goed laten drogen natuurlijk :)

De prijzen van de nagellakjes:

10 ml NYX matte nail polish: 4,00 via: http://www.cherryculture.com/product.php?productid=17757#
De blauwe en gele kon ik niet vinden, sorry. ( DEZE NAGELLAKJES HEB IK ZELF NIET. )
15 ml O.P.I nail lacquer. 15,95 via : http://www.smart-shop.com.au/c/15888/1/soft-shades.html


Nog vragen of tips? Laat een reactie achter of mail naar : daphnezilverberg@hotmail.com
De volgende keer zal ik nog wat andere water nails laten zien ♥


xxxdaphneee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten