SEARCH

woensdag 1 mei 2013

Stad♥

Hoii !

Ik ben vandaag de stad in geweest en heb weer wat nieuwe dingetjes :)
Ik heb een nieuw shirtje van de H&M hij is zwart en er staat een leuke tekst op, hij loopt onder een beetje wijder uit en het is een leuk stofje !
Daarna ging ik naar de only en heb ik nog een zwart jasje met studs en een leuke trui achtig ding gekocht, hij is grijs en hij heeft ook studs op de schouders.
Verder ben ik nog bij de bershka geweest, daar had ik 2 leuke shirtjes gekocht. Een is donker grijs met leuke gekleurde strepen enzo, en het is een soort van hempje! Ik heb ook nog een leuk grijs t-shirtje met een plaatje en tekst eronder gekocht. Nog meer informatie of wil je weten wat mijn favoriete winkels zijn? Laat een reactie achter!


xoxox daphnee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten