SEARCH

vrijdag 10 mei 2013

Tassen 2013 Dior♥

Heeii !


Vandaag ga ik een stukje schrijven over de tassen van 2013 !
Elk jaar zal ik een stukje schrijven over tassen.
Ik heb een merk uitgekozen en dat merk is : Dior 
Iedereen kent dat dure merk wel :) Hier wat foto's + tekst :


De meeste dior tassen zijn van leer, ook deze dior heeft veel zwarte tassen maar gelukkig ook wat gekleurde
Ik vind de tas zelf niet heel erg mooi maar de meeste mensen wel !




Dit is weer een leren tas, dit is een beige kleur en heeft zilveren ringetjes aan de handvaten,
Er hangen nog een paar "bedeletjes" aan een van de ringetjes. Een van die bedeltjes is een D van dior natuurlijk!

Van deze tas moet je maar houden, het heeft een vorm als een , tja.. euh een kom?
Dit is een grijze tas en je hebt hem met een handvat- of een schoudertas!

Eindelijk :) een leuk kleurtje! Dit is een beetje een koraalkleurige tas.
Het is een klein tasje , en het is een schoudertas, het zijn zilveren kleine ringetjes.


Weer een zwarte leren tas, het is een glad tasje zal ik maar even zeggen ,
en er staan kruisen op: x  
Het is eigenlijk een soort van clutch aan een touwtje !
Geen touwtje maar hij is zilver met ringetjes, en ook dit is een schoudertas.

Weer een zwarte leren tas :)
Deze tas heeft net als die beige tassen van die "bedeltjes" eraan hangen!
Ook hier hangt een D aan.
Op veel tassen van dior zie je dit soort printjes erop !

Jeeeeehh een kleurtje :P
Een gezellig roze kleurtje  !
Ook hier hangen weer bedeltjes aan, maar ik kan niet zo goed zien wat voor bedeltjes.
Dit is een handtas & een schoudertas

Dit is zo'n zelfde tas ! Dat kun je zien aan de vorm & aan het printje.
Ook deze heeft bedeltjes eraan hangen!
Wat een leuke maar dure zomertas, en een gezellig geel kleurtje!

Dit zijn 3 dezelfde tassen, met 3 dezelfde bedeltjes
Maar ik denk dat aan al de tassen waar bedeltjes aanhangen , dezelfde bedeltjes zijn..
Licht roze , koe.. denk ik & licht maar fel blauw ! Dit zijn handtassen maar ik denk dat je er wel een schoudertas van kan maken.
Dit vind ik hele leuk tassen!


Laat een reactie achter voor vragen of tips,
of mail me naar: daphnezilverberg@hotmail.com


xxdaphnee!

2 opmerkingen: