SEARCH

woensdag 22 mei 2013

Shoplog action & kruidvat !

Hey !

Ik ben vandaag met 3 vriendinnen naar de action geweest !
Het was super gezellig en natuurlijk heb ik iets gekocht :) Ik had maar 3,50 mee genomen en heb nog 65 cent over gehoudenn !!

Wat ik gekocht heb:

- 2 melk chocolade maskertjes
- 1 pot scrub
- Oorbellen
- Oogschaduw kwastjes
















Sorry voor het kleine en wat onduidelijke plaatje. Links zie je de pot met scrub. Hij is  van de action en er zit super veel in. Je had de pot ook nog in het groen, geel en paars. Hoe de geuren van de potten heten weet ik niet meer. Maar ik vond deze het lekkerste ruiken. De pot was  1.44
Onder aan zie je de kwastjes. Het zijn 6 kwastjes voor  € 0.36 eurocent!! 
Ik weet niet of de kwaliteit goed is, want ik heb ze nog niet gebruikt. Maar dat zal ik nog wel zeggen bij het nieuws ! >>
Daarboven zie je de oorbellen. Het is een zilver steentje met gele veren eraan. Ze zijn niet zo lang want dat vind ik ook niet zo mooi. Ik heb deze gekocht omdat ik met een vriendinnetje een feestje ga houden. Met een speciaal thema, maar dat zeg ik niet omdat als mijn vriendinnen dit lezen, het al weten ! Ik zal nog een stukje schrijven als het feestje afgelopen is :)
Daarnaast zie je de 2 maskertjes. Het zijn 2 melk chocolade maskertjes, en ze worden hard. Het is geen peel-off je moet het er gewoon met een was handje afwassen !
Ze waren  € 0.50 cent, en ik had er 2 gekocht voor  € 1.00 Ze lijken me heel erg lekker :) ( voor op je gezicht natuurlijk ! hahaha )

Dit was het ! De 2 maskertjes kwamen trouwens van de kruidvat en verder alles van de action. En dit heb ik allemaal voor 2.85 gekocht !

Contact: daphnezilverberg@hotmial.com
Of laat een reactie achter !


xxxdaphneeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten