SEARCH

vrijdag 24 mei 2013

Blog koffer♥

Heeii !


Ik ga vandaag een stukje schrijven over mijn blog koffer :)
Ik was een beetje aan het rommelen in mijn kast en toen zag ik achterin een diddle doos liggen!
Ik had hem eruit gehaald en toen dacht ik, als ik daar nou een blog koffer van maak! Dus ik
ging naar de kruidvat om allemaal van die informatie briefjes te halen van de make-up, en die ga ik sparen.
En dan kan ik die in mijn koffer stoppen :) Dat heb ik dus gedaan!


Ik heb 2 briefjes van essence en een van Gosh.
Ik weet niet wat ik er nog meer in moet doen dus laat asjeblieft een reactie achter
of mail me!





Mail: daphnezilverberg@hotmail.com
Laat een reactie achter !
En vergeet niet op mijn poll te stemmen nog maar 2 dagen!


xxxdaphneeee










Geen opmerkingen:

Een reactie posten