SEARCH

woensdag 1 mei 2013

Friends♥

Heeii !

Ik heb 2 heeleee lieve vriendinnetjes !
Nog wel meer natuurlijk maar over deze twee ga ik iets vertellen :)

Iris: Iris is een hele goede vriendin van mij , en net als ik blogt zei ook !
Zei houd ook veel van make-up enzo en schrijft daar ook over. Dus als jullie een bezoekje op haar blog willen maken ! Dit is de link:  http://xirisjuhhx.blogspot.nl/

Lieve: Lieve is ook een hele goede vriendin :) Zei heeft ook een blog over home enzo maar ze doet er nu niks meer mee ! :( Maar zei houd ook veel van make-up en heeft eigenlijk bijna dezelfde smaak als ik :) kwa kleding dan enzo he , haha :)

Vriendinnen/vrienden betekenen veel voor je. Teminste dat is bij mij wel ! Je spreekt vaak af je houd een beetje van dezelfde dingen en je vind elkaar natuurlijk heel erg aardig :)

Je kunt in tijdschriften veel vriendentesten doen. En nu heb ik ook een test voor jullie !


1. je vriend/vriendin verteld dat ze verliefd is op een jongen/meisje maar jij bent ook op haar/hem.wat doe je?
 
 
 
2. je ziet een flesje parfum staan en die wil je dolgraag hebben maar je hebt geen geld bij wat doe je?
 
 
 
3. hoe vaak ga je naar je vriend/vriendin?
 
 
 
4. je hebt nog een heleboel huiswerk maar wil gewoon samen met je vrienden/vriendinnen toe wat doe je?
 
 
 
5. Je vind die nieuwe ketting die je vriend/vriendin om heeft erg mooi,jij..
 
 
 
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden ! Nog vragen of tips?
Reactie !

xx daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten