SEARCH

maandag 13 mei 2013

Aparte schoenen♥

Hii :)

Ik had gezegd dat ik dit onderwerp elke dinsdag zou doen!
Maar dat doe ik nu elke maandagavond!!
Dus vandaar laat ik jullie nu een stukje lezen :)

Lees verder


Dit vind ik super coole schoenen :)
De hak is een ijshoorntje en daarop een bolletje ijs!
Maar zelf zou ik ze niet kopen ...


1 De eerste schoen die je ziet heeft geen hak ! Ik weet niet hoe het loopt, maar ik denk niet heel erg fijn..
De studs die erop zitten vind ik wel heel erg cool!
2 De tweede schoen vind ik dan minder.. Maar als jij deze schoenen draagt, ben jij de held !
Deze schoen stond ook in de Fashionista, Deze schoen is 150,00 euro en het merk is van : Jeffrey Campbell via de site sarenza.nl


Deze schoenen zijn niet erg lelijk! Dit zijn nikes met hakken!
Super cool dus :) Opzich zou ik deze wel kopen!
Over 3 dagen plaats ik een pol over of je de prijzen wil weten en dat ik er dan meer over vertel!
Je kunt natuurlijk ook gewoon mij even mailen :) mail dan naar:
daphnezilverberg@hotmail.com, of laat een reactie achter!

xx daphneee !


2 opmerkingen: