SEARCH

woensdag 1 mei 2013

OOTD ! Outfit Of The Day

Heeii !

Ik heb iets nieuws en het begint vanaf vandaag!
OOTD ook wel Outfit Of The Day !
Ik laat elke dag mijn kleding zien die ik vandaag aan heb gehad !
Ookal is het niet zo mooi ... ha ha ha!
Mijn kleding is een wit met blauw gestreept shirtje , met korte mouwen en een bredere hals,
Een lichte spijkerbroek en het is een skinny , een strakke broek dus !
Ik had mijn vans erbij aan , ze zijn blauw met bananen veters noem ik het :) ze zijn geel met bruin ;)
Met mijn mooie sokken erin ! Ze zijn groen met zwarte stippen haha !
En  ik had er nog een spijkerjasje overheen maar daar heb ik geen foto van gemaakt sorry !
Het is een kort spijkerjasje hij is al heel oud maar nu kan ik hem gewoon aan als een kort spijkerjasje super leuk! Hier een foto, sorry dat ie niet zo goed is xx!!



De foto van de vans komen nog!
Sorry :O
Dan zal ik ook het spijkerjasje erbij doen!
Vragen of tips? Laat een reactie achter!

xxdaphneee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten