SEARCH

vrijdag 3 mei 2013

Stop nagelbijten / Aparte schoenen♥

Hey !

Ik heb gezegd dat ik STOP NAGELBIJTEN !
Elke dag zou doen, maar dat doe ik nu alleen elke woensdag x


-------------------------------------------------------------------------


Hii !

Ik wil mijn blog weer helemaal opbouwen!
Dus dan heb ik ook veel kijkers nodig :)
Nodig je vrienden en vriendinnen uit om op mijn blog te kijken,
Dus vanaf nu schrijf ik elke dinsdag een leuk stukje over schoenen !
Later als ik genoeg kijkers heb , dan ga ik vragen of ik spulletjes opgestuurd mag krijgen waar ik dan over kan vertellen , !

Omdat het nog even duurt voordat het dinsdag is, ga ik alvast het eerste stukje over schoenen schrijven!

Aparte schoenen♥

Er zijn echt zo veel schoenen, dus daar zitten vast vele rare tussen!
Ik laat nu even wat schoenen zien, en elke dinsdag schrijf ik erover :)
Dus hier alvast wat rare schoenen !


Okee, je ziet hier een geitenvoet met een geweer als hak?


Bananen schoenen... natuurlijk

Auwie, pijnlijk? JA  dit is van krokodillen leer gemaakt

Uuuh... ijzer ? Metaal? Gesoldeerd?

Handig voor in zee :) Flippers !

Boks hakken :)

Oke dit lijkt op een hond?

dit is volgensmij een vrouw...


Dit was het weer! bedankt voor het kijken,
en trommel die vrienden van je op om naar mijn blog te kijken!
Nog vragen of tips? Laat een reactie achter !

xxdaphne

1 opmerking: