SEARCH

zaterdag 11 mei 2013

Haar♥

Hii !

Ik zou nog een vervolg maken van haar :)
Het is heel lang geleden dat ik dat stukje geschreven heb maar ik maak
er nu een vervolg op !

Ik ga schrijven over hele mooie kapsels!



Sorry voor het grote plaatje, maar dit vind ik heel mooi haar ! Ik vind het altijd mooi als mensen zo'n volle bos haren hebben :) En dan ook nog eens een hele mooie haarkleur.
Met dit kapsel kun je niet heel erg veel, zoals een staart of knot maken. Het kan wel alleen het gaat heel moeilijk ! Over een vlecht twijfel ik, het zou wel kunnen maar staat het dan wel leuk?
Heb jij ook zo'n soort haar dan geef ik het een 10 !

Beyonce iedereen kent haar wel! Zei heeft altijd verschillende kapsels.
Dit vind ik heel erg mooi, ze heeft lange mooie golven.
De haarkleur van beyonce is een beetje verschillend. Soms heeft ze donker haar, en dan weer ietsjes lichter.
Hier heeft ze bruin haar met wat zwarte en blonde plukken erdoor heen.
Heel mooi! Als je zulk haar hebt geef ik het een 10 !


Londen tipton ! Ja die kent ook bijna iedereen wel van Zack & Cody of van suite live on deck !!
Mooi lang bruin styl haar. Dat is een van mijn lievelings haar stijlen! Je kunt met dit haar vanalles en nogwat.
Je kunt een staart een knot een vlecht echt van alles !
Als je dit hebt of in een andere haarkleur geef ik het een 10 !


Dit waren de 3 haarstijlen !'
Voor vragen en tips mail me naar: daphnezilverberg@hotmail.com
of laat een reactie achter! Vergeet niet op m'n pol te stemmen nog 6 dagen!


xxdapneee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten