SEARCH

donderdag 16 mei 2013

Maak je nagels dunner!


Hoii !!

Vandaag ga ik een stukje schrijven over hoe je je nagels dunner kan laten maken!
Ze zullen dan niet een stuk dunner worden maar het lijkt in ieder geval wel, en je kunt het altijd proberen.
Lees verder om de foto's + info te lezen!

Wat heb je nodig:

- Nagellak
- Vijl
- Top coat ( hoeft niet )
- Nagellak remover.
- Watten staafje


Lees verder



Je begint met je nagels schoon te maken, je haalt de resjes nagellak eraf met nagellak remover.
Daarna ga je beginnen met je nagels te lakken, maar ! .. Je lakt de zij kantjes niet! Zo lijkt het net of ze dunner zijn kijk maar:



Je ziet dat ik het stukje aan de zij kant niet gelakt heb.
En als ik dat wel gedaan heb ziet dat er zo uit:

Je ziet dat ik dit wel helemaal gelakt heb.

Ik heb een roze nagellakje uitgekozen, op de foto lijkt hij oranje maar dat licht aan de camera, en aan het licht. NYC ( new york colours ) 224 Times Square.

Verschil:


Dun

Dik

Je kunt het niet heel goed zien, maar bij mijn middelvinger misschien iets beter. Ik zie het zelf wel goed haha :) Het werkt in ieder geval wel!


Dit is het nagellakje.


Je kunt het ook nog op een andere manier doen. Je kunt ook de zij kant van je nagels vijlen.
Dat ziet er dan zo uit:


Dit werkt ook!

Nog vragen .. of tips? Mail naar: daphnezilverberg@hotmail.com
of laat een reactie achter!


xxxxdaphneee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten