SEARCH

zondag 2 juni 2013

Mijn OOTW !

Heeii ! 

Vandaag doe ik weer eens een OOTM
(Outfit Of The Month)
Ik heb voor roze tinten gekozen want dat past wel bij de maand Juni! Ik ben deze maand ook jarig dus er zullen deze maand veel stukjes worden geschreven. Over mijn verjaardag de cadeautjes, over mijn feestje met mijn vriendin en de cadeautjes en alles wat ik van het geld heb gekocht of ga kopen! 

Dit is mijn OOTW ! Ik heb in mijn haar een donut knot gemaakt, dat maak je met een sok DIY maar je kunt er ook een soort spons achtig ding voor kopen. Ik zal er nog een keer over schrijven. Daarnaast zie je mijn nail art! Ik heb een licht roze kleur op gedaan en met een saté stokje een snorretje op gemaakt. (Zwart) daaronder mijn kleren ik heb een zwarte broek aan en een roze trui er op! Deze trui is heel erg dun maar ik noem het wel een trui. Dan heb ik mijn make-up (oogschaduw) een roze kleur wat bij mijn kleren past! ( van mijn 168 kleuren palette) in mijn haar met mijn knot heb ik ook nog een bloemetje zitten. Een andere haar look is een gewone staart met een strikje erin. Gewoon een roze met wit geruite stofje en dat heb ik om mijn staart gedaan. Dit was mijn OOTW. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Contact: daphnezilverberg@hotmail.com
Of laat een reactie achter!
Vergeet me niet te volgen op twitter! @Fashionhemel xxxxdaphneee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten