SEARCH

zondag 19 mei 2013

Armbandjes van de Tiara

Heeyy !

Vandaag een stukje over vooral armbandjes van de Tiara!
Mijn zus heeft 2 armbandjes daarvan. Die laat ik jullie ook nog zien.

Site: http://www.tiara-modeaccessoires.nl/

Hierboven zie je de site van de tiara. Je ziet dan 5 vakken, met sieraden horloges tassen kleding en schoenen! Je klikt dan op sieraden. Dan krijg je allemaal merken te zien. Je kunt ze allemaal even langsgaan om te kijken welke je leuk vind !!

Voorbeeld: Melano.

 Cateye

Kameleon

Cateye

Je kunt goed zien dat deze sieraden bij 1 merk horen. Ze hebben allemaal steentjes, en strakke lijnen zal ik maar zeggen. Het is "moderne" sieraden.

Je kunt natuurlijk ook nog bij de andere dingen kijken die ze hebben. Ik ga vaak naar deze winkel en ik vind het ook een hele leuke winkel! Je kunt onderaan op de site ( homepage ) kijken waar het is.

De armbandjes die mijn zus heeft :






De foto is niet erg duidelijk maar het is een goud armbandje met een zwart kruisje en daar onder nog 3 zwarte kraaltjes. Ik vind het een heel erg leuk armbandje!


Dit is een ander armbandje, het heeft 3 steentjes en het is een leren bandje. Je kunt zelf  'instellen' hoe groot je het armbandje wil. De steentjes kun je ook zelf uitkiezen en het bandje ook !

Dit is het zelfde armbandje alleen dan zie je hem van boven af. Ze heeft een beetje groene tinten uitgekozen!

Dit was het weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Voor vragen en tips mail je naar: daphnezilverberg@hotmail.com ( doen ! )
Of laat een reactie achter.

xxxdaphneee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten