SEARCH

woensdag 15 mei 2013

Wish List♥

hoii !

Vandaag een stukje over m'n wish list !
Ik zal er niet al te veel opzetten, want dan heb ik voor de volgende keer niks meer !
Ik laat dus 3 dingen zien die op mijn wish list staan!

Lees verder


Dit is een van de dingen die ik wil !
Ik wil al heel lang een leuk lichtblauw nagellakje, en omdat ik Essie ook een leuk merk vind wil ik een van deze nagellakjes !



Ik wil ook al heel lang een leuk enkelbandje voor de zomer! En deze vond ik erg leuk.
Helaas kan je deze volgens mij  niet kopen :(
Maar toch vind ik hem erg leuk! Vooral de kleur van het steentje.


Om het een beetje bij de nagellakjes te combineren vind ik deze twee kleurtjes oogschaduw erg leuk!
Ik wil zo wie zo nog een leuk oogschaduwtje, maar ik wil een palletje. Ook wil ik nog van die aparte oogschaduw's. Zilver vind ik altijd een erg mooie kleur en die roze kleur past er ook erg mooi bij.


Dit was mijn Wish List van deze week !
Nog vragen of tips? Mail dan naar: daphnezilverberg@hotmail.com of laat een reactie achter!

xxdaphneee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten