SEARCH

woensdag 1 mei 2013

@ home

Helloo !

Vandaag laat ik jullie wat leuke ideeën zien voor op je kamer!

1. Wat doe je met je paspop?

Nou , je kunt er bijvoorbeeld wat sjaals ofzo omhangen,
Of je maakt er een kledingstuk op
Maar ik heb gekozen om er wat kettingen om te hangen & mijn school tas !

Picture:





2. Wat doe je met je whiteboard?

Je kunt van alles er mee doen, je kunt erop tekenen of met magneten er iets opplakken,
ik heb er voor gekozen om er:

- Een wenstlijstje
- Een lief tekstje van een vriendin
- Wat dingen van school en hartjes ( papier )
- Een hertje dat een magneet is
- Een rare tekening
- Een meisje zelf getekend

erop te maken. Maar je kunt natuurlijk alles erop maken wat je wilt !
Volgende x dan maak ik er weer iets anders op en dan laat ik het weer even zien!
Hier een picture:




3. Wat zet je op je bureau?

Ik heb ervoor gekozen om 3 leuke gekleurde bakjes uit te kiezen en er wat leuks in te doen!
- Ik heb in het blauwe bakje wat leuke knutsel dingetjes gedaan die ik kan gebruiken,
- In het paarse bakje heb ik wat leuke haar spulletjes in gedaan zoals een strik en leuke clipjes en speldjes x
- In het gele doosje heb ik wat monstertjes gedaan ( kleine parfumetjes) , ook de doosjes die om het monstertje heen zitten heb ik in het doosje gedaan.
( sorry ik weet niet hoe je parfumetjes spelt )

Daarbij staat nog een leuk klein wereldbolletje en ook nog een mini paspopje, die kun je met stofjes kleding aan geven ( en die kleding kun je dan zelf maken ) maar ik heb er leuke arbandjes en een ringetje om gedaan. 3 van die armbandjes zijn voor Koninginnedag maar die ben ik helaas vergeten aan te doen, maar die kun je ook gewoon nog aan doen!
Dat paspopje is van: Top designer dat komt van de intertoy's.


Dit was het en ik hoop dat jullie er iets aan hadden!
Vragen en tips? laat een reactie achter!!


xxdaphneee !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten