SEARCH

dinsdag 21 mei 2013

Favoriete apps

Heeii !



Ik ga vandaag een stukje schrijven over mijn favoriete apps.
Over apps die ik graag en veel gebruik.
Ik heb best veel apps. Onder andere spelletjes en twitter en zo.




Wunderlist is de leukste app die ik heb. Je kunt er lijstjes op maken. Voor mij heel handig, want ik maak veel lijstjes voor mijn blog. Zoals: To do lijstjes. Je kunt je verlanglijstje erop zetten, of wat je nog moet doen voor je werk of school. Heel handig dus.


De H&M app ! Op deze app kun je kijken wat de H&M allemaal heeft in de winkel. Je kunt video's kijken van de H&M. En er staat ook informatie op over de laatste trends. Je kunt ook alles wat je leuk vind in je winkelmandje doen. Je kunt ook inspiratie op doen.

Snapchat! Met deze app kun je foto's of filmpjes naar je vrienden sturen. Je kunt kiezen hoe lang je de foto of video wil laten zien. Ze kunnen de foto bijvoorbeeld maar 3 seconden zien, en dan is de foto weg, hij is niet opgeslagen, en je vrienden kunnen hem verder nooit meer zien ;)


Sims, deze app speel ik heel vaak! Je kunt huizen bouwen, poppetjes aan maken auto's kopen en nog veel meer! Ik vind het een super leuke app. Je kunt ook dieren kopen, en al die dingen.

Contact: daphnezilverberg@hotmail.com
Of laat een reactie achter!!

xxdaphneee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten