SEARCH

vrijdag 10 mei 2013

Back in holland♥

HEEYY !

Ik heb 1 week niks meer geschreven , en dat komt omdat ik in frankrijk ben geweest!
Het was super gezellig er was een meer en daar kon je met een vlot overheen er was een speeltuin en een restaurant ! Super leuk dus, wij zaten in een huisje het was eerst ff wennen maar het viel eigenlijk wel heel erg mee. Er was veel te doen in de buurt, we hebben veel dorpjes bezocht enzo.
Maar ik ga nu even vertellen over woensdag! Ik ben woensdag in een stadje geweest en daar kon je bootje varen :) Je mocht zelf sturen !!!


Sorry dat de foto andersom genomen is !

Ik ben ook nog in de winkel sephora geweest ! Een heel bekend maar ook duur merk.
Ik ben binnen geweest en wilde natuurlijk alles hebben , maar het was zo duur !
Ze hadden heel veel mooie lipglossjes en nagellakjes, Hier een foto :



Sorry al deze foto's zijn gedraaid ..


Ze hadden veel dure merken van parfum, zoals chanel en dior enzo !
Hier weer een fototje:



xoxo


Ik had ook nog iets heeel cools gezien! Het parfum automaat !! Dat is ene automaat waar je je parfum onder kan houden als ie leeg is, super cool !

Ik kan de prijs niet vinden, maar hij is rond de 22 euro !
( een site: http://www.sephora.nl/  de winkel )
voor de info )

Als laatste over sephora heb ik nog iets cools gezien, het is voor je nagels, 
Je moet als eerst nagellak op doen, en dan heb je van die plakkertjes die je op je nagel moet doen 
en dan eraf trekken en dan komt er een afdruk, tenminste zo denk ik dat het werkt. Het is wel heel mooi !

En ook hier kan ik niks over vinden sorry!
Je kunt natuurlijk zelf altijd even kijken op het internet, of op de site van sephora je kunt dat zoeken op
Ciaté



Ik heb op vakantie ook nog iets anders gedaan :) Een bloemenketting maken ! Haha , er waren heel erg veel van die bloemetjes dus toen dacht ik dan ga ik dat maar doen :) Ik heb nog wat foto's gemaakt van mezelf maar ik laat nu alleen even de bloemenketting zelf zien:

De bloemenketting :)


 Ik was in Frankrijk , en ik kan natuurlijk nog niet zo goed Frans ! Ik heb op school wel een beetje Frans al, maar... ik had dit boekje ! Hier kon ik alles in opzoeken♥


Dit boekje is van Francine Oomen, er staat van alles in!
Zoals: hoe overleef ik het zwembad, het hotel, het restaurant en al die dingen ! 


Tekeningen door : Annet Schaap
Wil je ook zo'n boekje?

Stem dan op mijn pol, of laat een reactie achter!


xxxdaphneeeee! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten