SEARCH

vrijdag 10 mei 2013

OOTW ♥

Hii !

Omdat ik een week weg ben geweest, kon ik geen OOTD doen.
Maar nu is het een OOTW, outfit of the week !
Omdat het warm weer was daar had ik een kort broekje aan met een shirtje,
Het shirtje is van de Bershka, deze was geloof ik 20 euro.
Het broekje is denk ik van de H&M maar dat weet ik niet zeker want die heb ik al een jaar of 2 ofzo.
Het shirtje is grijs met een gekleurde print , en het broekje is gewoon een licht spijkerbroekje.
Ik had daar roze met wit gestreepte slippers onderaan en de kleur nagellak van mijn tenen zijn rood,
Alleen mijn kleine teen staat een beetje krom, dat komt omdat ik die heel hard gestoten heb, je ziet er verder gelukkig niks meer van !  Hier foto's x





\
Je kunt het shirtje erover heen laten lopen..

Of je kunt het shirtje ervoor er een beetje indoen zodat je je broekje goed kan zien,
of je riempje ( als je die in hebt )

De slippers♥
Deze slippers kun je over bij aandoen !

Mijn nagellak : rood !
Catrice 690: Fred Said Red

Dit was mijn OOTW !
Vragen of opmerkingen laat een reactie achter!
Binnenkort maak ik een mail aan xo !
xxdaphneee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten