SEARCH

donderdag 2 mei 2013

OOTD ! Outfit Of The Day x

Haaii !


Vandaag weer een OOTD !
Maar nu doe ik het samen met mijn blog vriendinnetje IRIS !
Vandaag gaan wij samen allemaal "artikelen" voor onze bloggen maken !
Ik heb vandaag weer het zelfde shirtje als gisteren aan !
Maar ik heb er een zwarte broek onder aan en een spijkerjasje en een sjaal.
Iris heeft vandaag een mint groene broek aan met een bloesje met blauw en roze bloemetjes erop.



We hebben er ook leuke armbandjes bij aan en die zien er zo uit :




Iris < heeft een bedel armbandje aan, die laat ik in een ander stukje van wat dichter bij zien !
Ik heb een zwart armbandje aan met bedeltjes met Maria en al die dingen erop.

Ook hebben wij een leuk nagellakje er bij uitgekozen !
Die van iris is mint groen van het merk NYC kleur 253 : Mint Macaroon
Ik heb een oranje perzik achtig kleurtje van het merk Catrice 820 : Pimp My Shrimp !
De foto is niet zo goed, maar dat komt door het licht sorry !



Ik hoop dat jullie het leuk vonden !
Vragen en tips? Laat een reactie achter

xxdaphneee & iriiiiss !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten