SEARCH

maandag 8 juli 2013

What's in my toilet back ?

Hey !

Vandaag ga ik laten zien wat er in mijn toilet tas zit als ik bijvoorbeeld op vakantie ga. Dit doe ik helaas niet in een filmpje want het is nu best laat en ik heb net gedoucht dus mijn make-up is eraf en mijn haar is nat. Dus ik ga gewoon foto's maken! 

Ik laat niet alles zien wat erin zit, zoals de haar spullen en zo want die heb ik in een andere tas. Wel vertel ik over een nieuw Dove product. Dus laten we beginnen!

Dit is mijn toilet tas! Hij is best klein dus hij zit helemaal vol. Er staan hondjes op met praatjes wolkjes honden koekjes honden pootjes enz. 

In dit zakje heb ik al mijn sieraden zitten die ik mee wil nemen. Hier zitten oorbellen armbanden kettingen en ringen in. :)

Ik neem echt veel nagellak mee! Ik kon namelijk niet kiezen.. Dit zijn de kleuren van de nagellak:
Casuelle Neon groen 
This is It  Blauw
Essence 149 hello marshmallow!
Essence 106 free hugs
Hema 25 lichte glitter topcoat
Max nail art polish  Roze Blauw glitter
Catrice 690 Fred Said Red
Catrice 220 Lost In Mud
Catrice 820 Pimp My Shrimp
NYC 253 Mint Macaroon
NYC 224 Times Square


Wat eenvoudige speltjes klipjes enz.

Een van mijn horloge's :)
Mijn lipglossjes. 
Essence XXL shine
Een van  casuelle ( niet verkrijgbaar )
En een random aardbij lipglossje. ( niet verkrijgbaar )

Mijn 2 palletjes van de Action.

Mijn 2 blushes. 
Essence silky touch 20 babydoll
Catrice Defining blush 050 Apropos Apricot
En de blush kwast van de Hema.
Mijn nagel vijl nivea crème mijn hand crème en mijn spiegeltje :) Dat beertje is trouwens mijn ipod hoesje.
En als laatste mijn NYC mascara mijn casuelle oogpotlood mijn hema oogschaduw kwastje en mijn parfum testertjes van Channel en Roberto cavalli.

Mijn Dove producten laat ik trouwens over 2.5 week zien want ik ben er dan niet ! Ik heb dan geen internet :( maarja ik zal dan in een apart artikel uitgebreid mijn dove producten laten zien en het maskertje laat ik zien als ik hem ga gebruiken :D 

Dus dit was het voor vandaag en ik hoop dat jullie het leuk vonden! Het is best veel dus ik zal het de volgende keer in een filmpje doen als jullie dat teminste leuk vinden :)

Xxdaphnneeee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten