SEARCH

vrijdag 19 juli 2013

Kiko Milano

Hee !


( Sorry voor de onduidelijke foto's )
Ik ben laatst 2 weekjes in Rome op vakantie geweest!
Dat was echt heel leuk en heel gezellig.
Ik ben daar in een soort van Pc Hoofdstraat geweest, dat was bij de Spaanse trappen. En daar hadden ze het winkeltje kiko :) Het is een make-up winkeltje. Ik kende het merk al wel en we waren er ook naar op zoek. Ik ben er 2 keer naar toe geweest.
De eerste keer in Rome, maar dat was een heel klein winkeltje en het was erg druk. Ik heb in dat winkeltje wel iets gekocht.



Ik heb een donker groen nagellakje gekocht. Nummer: 347


Dit is een leger groen nagellakje. Het is een fijn nagellakje, over dit nagellakje
zal ik een andere keer nog een review schrijven. Ik maak dan
ook met een ander apparaat de foto's want dit is echt slecht beeld...
Ik vind het wel een heel mooi kleurtje en dit kleurtje had ik nog niet :)
Dit nagellakje kost 2.50.

Ik ben daarna nog naar een groot winkelcentrum geweest.
En ook hier was een kiko winkeltje. Dit winkeltje was groter en het was veel minder druk!
Dus hier kon ik beter rond kijken. In dit kiko winkeltje heb ik deze Foundation Poeder gekocht.
Het doosje is echt heel mooi.
Het is een gouden doosje en er staat een patroontje op en dat voelt
wat ruwer aan. Deze foundation poeder was voor de helft afgeprijsd.
Deze was 12.40 maar nu 6.20. Goedkoop dus ! :D

Zo ziet hij er van binnen uit. Er
waren 2 kleuren te koop.
Een donkere en een wat lichtere en die heb ik.
Dit is kleur 201 natural.

Onder de poeder zit nog een verrassinkje !
Een soort van sponsje, waar je je foundation poeder mee aan kan brengen.


Dit was wat ik in het winkeltje gekocht had. Dit kiko winkeltje is volgens mij niet 
in Nederland. Je kunt het wel online bestellen via deze site: http://www.kikocosmetics.co.uk/

Dit was het en ik hoop dat jullie het leuk vonden ! Wil je dat
ik nog meet over het winkeltje Kiko Milano schrijf? Laat dan een reactie achter.
Vergeet niet mijn twitter account te volgen: @BeautyxDiary

x Daphne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten