SEARCH

donderdag 25 juli 2013

Review - Action BB-cream & Waterproof eyeliner!

hee !


Ik heb vandaag weer een review voor jullie.
Ik ben vandaag bij de Action geweest en heb daar een BB-Cream en waterproof eyeliner gekocht!
Ik had het allebei nog nodig. Ik begin met de BB-Cream. Hij ruikt heel erg...

lekker! Hij heeft geeft alleen niet echt een kleur af. Maar dat maakt mij eigenlijk niet veel uit. Ik ga naar de middelbare dus ik hoef nog niet zo'n volle laag make-up op! :D Het is een hydraterende bb cream. En het is factor 15. Dit was het lichtste kleurtje, er was ook nog een donkerdere. Ik kan er wel een foto van maken maar dat heeft niet zo veel zin want je ziet niet veel verandering!



Dit is de bb cream. Deze kost 1.99.

De eyeliner is ook wel fijn, alleen bij mij lukt het nog niet om het met een kwastje aan te brengen.
Ik moet daar nog een beetje mee oefenen. De pigment is wel heel goed. Ik denk dat als ik het goed en mooi aan kan brengen dat het dan wel een fijne eyeliner is!


In verpakking:


Pigment:

Dit is de eyeliner en deze kost 0.98 cent.

Ik heb in totaal 3 euro uitgegeven! Echt weinig dus. Ik ben blij met mijn producten. Alleen ik denk dat ik over een jaartje wel weer een bb cream en eyeliner van essence kopen.

Vergeet me niet op twitter te volgen! @beautyxdiary nog maar 20 volgers en dan heb ik de 200 gehaald!

x Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten