SEARCH

woensdag 24 juli 2013

Nail art - Cute Cupcakes ! Step By Step

Heee !

Vandaag heb ik een nail art voor jullie ! Dit zijn schattige cupcakjes :)
Ik heb deze ook bij mezelf gemaakt, en heb daar step by step foto's van gemaakt.
Wil jij weten hoe je deze cute nails maakt? Lees dan verder !
Je hebt nodig:

- Een licht roze nagellakje
- Een roze nagellakje -
- Een paars nagellakje
- Een lila nagellakje'
- En eventueel een heeeel licht roze nagellakje :)
- Je eigen dottigdol
- Top coat

Dit zijn de nagellakjes die ik heb gebruikt:



Ik heb deze kleuren gebruikt van deze merken:
Paars: Essence 132 break through
Roze: Essence 108 Ultimate pink
Licht Roze: Essence 106 Free Hugs
Licht paars: Essence 149 hello marshmallow!
Heel licht roze: Essence 44 MODERN ROMANCE 
Licht blauw: Intertoys

Je begint gewoon met een simpel lichtblauw kleurtje.

Daarna ga je met de licht roze kleur een onder randje maken:

Daarna maak je met de roze kleurlijntjes van boven naar beneden op
het licht roze gedeelte.
En daarna ga je met paars een cakje erop maken.

Dan zet je puntjes ( sprinkles ) op het paarse gedeelte, dus op het cupcakeje.
En je zet er boven aan nog een hartje!

De puntjes heb ik gezet met mijn dottingdol! Dit is een schuifspeldje.
Je buigt hem een beetje uit elkaar en dan kun je hem gebruiken!
Je stopt de puntjes in het potje nagellak en je kunt stipjes zetten :)
Deze dottingdol heb ik van www.beautybubbless.blogspot.nl !

Dit is mijn eind resultaat! Niet heel goed gelukt haha. Maar het gaat om het idee.
Kun jij het beter? Stuur dan je nail art foto in! Dat kan in de comments of mail me !
Als laatste kun je er nog een top coat over geen doen. 



De 160 volgers op twitter heb ik gehaald ! Maar ben jij de 200e volger?
Dan win jij 6 promo's en je komt in mijn bio! 
x Daphne








1 opmerking:

  1. Super leuk x had gisteren al een reactie geplaatst maar ik zie dat hij het niet deed dus plaats ik het nog een keertje xx echt super leuk meid x

    BeantwoordenVerwijderen