SEARCH

zaterdag 27 juli 2013

Nail art's - step by step

Heee !


Ik heb voor jullie allemaal nail arts die je zelf kan maken!
Ik heb ze met foto's van step by step. Dus het is makkelijk te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!



Laten we beginnen met de nail arts!


Een vlinder, cute !


Leuk ! Alleen misschien met een gezelliger kleurtje.


Wauw super mooi & leuk !


Leukk !!


Super leuk !! En best makkelijk :)


Een kersje, super cute !


Alstars, super leuk !


Panter ! ♥


Een pauw haha leuk!


En als laatste deze schattige pinguin! Zoals je ziet hebben ze bij plaatje 5 er nog een strikje bij gedaan♥


Dit was het en ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wil je dit nog vaker zien? Zet dat dan in de comments, en ik schrijf nog meer over step by step nail art! Heb  jij een van deze al eens gemaakt? Maak er een foto van en stuur die op! Dat kan naar deze mail: daphnezilverberg@hotmail.com. De winnaar komt in mijn artikel!
Je kunt het ook via twitter naar mij sturen, volg dan: @beautyxdiarty ! Je mag ook zeggen welke nail art ik moet maken en dan zal ik dat proberen te maken. Daarna zal ik er een foto van maken en in mijn artikel aan jullie laten zien !

Ik heb voor jullie ook nog de winnaar van het artikel: 5 koude tips voor de zomer! Dat was een random meisje van twitter. En helaas kon ik niet meer vinden wie het was. Maar ze had toen al 3 promo's gewonnen op twitter. Dit was het idee: Pak een handdoekje en leg dat in de vriezer. Pak het er 's avonds weer uit als je naar bed gaat. Dan kun je dat fijne ijskoude doekje gebruiken voor als je het warm hebt.
Het is heel erg fijn !


x Daphne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten