SEARCH

vrijdag 26 juli 2013

Nail art ! -Selfmade

hee !

Dit is mijn nail art! Ik hoop dat jullie hem mooi vinden! Heb je nog tips? Laat dan een reactie achter. Lees verder voor het filmpje en meer informatie!


Vandaag heb ik weer een nail art voor jullie alleen dan in een filmpje. Deze nail art heb ik gemaakt met deze kleuren:

Essence 106 free hugs
Max factor Limited Edition in de kleur zwart
Een zwarte striper ( maakt niet uit van welk merk )
Witte Crackle Coat van de Action.
Een glitter striper van de action.

Dit is het filmpje !



Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden en het abonneren om nog meer van mijn filmpjes te zien!
Helaas is dit niet zo'n goede kwaliteit maar dat komt omdat ik met mijn laptop film. Met kerst krijg ik een camera jeeh ! Vergeet me niet op twitter te volgen! @BeautyxDiary ! Ik heb de 200 volgers al gehaald dus op naar de 300.

x Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten