SEARCH

maandag 22 juli 2013

Review - Intertoy's portemonnee & foundation kwast !

heee  !


Ik heb weer een review vandaag, alleen vandaag over mijn nieuwe portemonnee en foundation kwast.
De foundation kwast was 0.98 en de portemonnee 6.00.


Erg goedkoop dus! Ik begin met de portemonnee. Mijn zus heeft de zelfde soort portemonnee. Alleen de buitenkant is anders. Zei heeft een beige met studs, en ik een zwarte met een print. Die van haar was wel afgeprijsd maar koste eigenlijk 25 euro. Die van mij koste gewoon 6 euro ! En de binnenkant is ook precies hetzelfde :) Dat is wel een stukje goedkoper ;) De portemonnee van mijn zus was trouwens van de Sascha.

Zo ziet mijn portemonnee eruit. Hij is zwart met een printje en het heeft een zilveren rits.


Hier zie je het patroontje van mijn portemonnee. Het is een slang of krokodillen printje. Ik weet niet zeker welk van de 2 het is.. Het patroontje gaat van klein naar groot.


Nu mijn foundation kwast. Ik weet niet of het een goede kwaliteit is. Maar daar kom ik straks wel achter!
Deze kwast koste eigenlijk 2.99 maar nu 0.98.


Dit is de kwast. Je ziet dat de bovenkant van de kwast licht roze is ! 


Op deze foto lijkt het net of het bovenste stukje van de kwast iets donkerder is, maar dat komt door het licht ;) De kwast is in ieder geval wel lekker zacht!

Wil je even rond snuffelen op deze site? klik dan op deze link: http://www.intertoys.nl/
Op deze site kun je vinden: speelgoed, Gifts & Bijoux en games !

Vergeet me niet te volgen op de social media ! Kijk bij mijn populaire berichten en dan vind je daar tussen staan: beauty diary - social media !
En vind daar mijn social media accounts !

Verder wil ik nog even kwijt dat ik aan de kerstman een camera ga vragen ! Dus dan krijgen jullie duidelijke foto's en filmpjes jeeh !


x Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten