SEARCH

zondag 21 juli 2013

Review - Kiko leger groen nagellakje





Ik ben laatst in het kiko Milano winkeltje geweest. Daar heb ik een nagellakje gekocht en een foundation poeder. Ik ga vandaag een review maken over het kiko nagellakje. Dit nagellakje kost 5.00. 
Eerst haal ik mijn oude nagellak eraf met de dip & clean nagellak remover van de hema. Deze kost 4.50.
Daarna was ik even met water mijn handen omdat ze een beetje plakkerig zijn van de remover.
Als ik daarmee klaar ben ga ik beginnen met het lakken van mijn nagels :)
Zo ziet het nagellakje eruit

Het is eigenlijk een leger groen kleurtje. Ik vind het een heel mooi kleurtje en 
dit kleurtje had ik nog niet ! :) Ik ga er een keer over heen en hij dekt heel goed ! De pigment is ook heel goed. Zeker een aanrader dus ! Het kwastje is ook heel erg fijn hij is niet te dik en niet te dun. Het kwastje is ook niet te groot of te klein. Dit kwastje is ook fijn voor als je kleine nageltjes hebt, en net zo fijn als je grote nagels heb.  Hier kun je het kwastje zien. Het is wel van een ander kleurtje.
Het nadeel is wel dat het niet in Nederland te koop is !
Als je dit nagellakje wil kopen moet je gaan naar een van deze landen:

Italiƫ
Duitsland
United Kingdom
Portugal 
Oostenrijk
Frankrijk
Spanje

Ik weet niet of je het online kunt bestellen...
Dit was mijn review over het kiko nagellakje ! Het is een fijn nagellakje er is niets mis mee en hij kost maar 5.00 ! En je hebt ook nog eens een ( wat duurder merk ) in je nagellak stash staan :)
Vergeet me niet op twitter te volgen ! https://twitter.com/BeautyxDiary
En vergeet mijn filmpjes niet te abbonneren want vanmiddag komt er een AskDaphne op te staan !

x Daphne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten