SEARCH

zaterdag 29 juni 2013

Makkelijk recept; Kinder Coctail

Hee ! 

Vandaag iets heel anders dan normaal !
Ik heb laats met mijn vriendin een feestje gehouden en het was super gezellig ! Maar bij een feestje hoort natuurlijk ook een lekker drankje :) Dus hebben we snel nog voor het feest kinder cocktails gemaakt ! Het is heel makkelijk om te maken maar ik ga het proberen uit te leggen :S
Dit zijn de cocktails:
Dit zijn gewoon plastic bekertjes van de Action. 

Wat heb je nodig:
- Aanmaak 
- Prik water
- citroen sap / sinaasappel
- suiker
- Glaasjes 
- één bakje
- een bordje

Je begint met het bakje, in dat bakjes doe je citroen sap of sinaasappelsap. Je kunt gewoon een sinaasappel pakken en daar het sap uit persen en dat kan ook zo bij de citroen je kunt natuurlijk ook gewoon citroen en sinaasappel sap kopen. 

Dan pak je een bordje en daar doe je suiker in. Zodat je met het bekertje er in kan dippen zodat je een suiker randje krijgt. 

Je doet het bovenste randje van het bekertje in het bakje met sap zodat het bovenste randje plakt, daarna ga je met dat bovenste randje in de suiker zodat je een suiker randje krijgt. Zo doe je dat met alle bekertjes.

Daarna doe je wat aanmaak in het bekertje en wij hadden een aardbij smaak. Heel erg lekker dus! Maar je kunt zelf kiezen wat voor smaak je wilt van ranja. Daarna doe je er prik water bij zodat het een beetje gaat 'borrelen'.

Wij hebben er op het eind nog van die parapluutjes in gedaan voor versiering :) 

En dan ben je klaar ! :)
Het is heel erg makkelijk maar als je het nog niet snapt plaats dan een reactie of mail me even ! Vergeet niet mijn twitter account te volgen :) @DreamAbeauty

Dit was het ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb ! Xxxdaphneee 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten