SEARCH

vrijdag 19 juli 2013

Vakantie ♥

Hee !

Ik heb al 3 weken niet meer geblogd ;0
Maar daar zit een rede aan. Ik ben 3 weken op vakantie geweest,
en ben vergeten het tegen jullie te zeggen...
Ik ben 2 weken naar Rome geweest was echt heel leuk en ze hadden er super lekker ijs !
En een week naar Trasimeno, dat is een groot meer. Over de vakantie ga ik nog meer vertellen in
andere artikels !
Ik ga de komende tijd lekker veel bloggen want ik heb jullie veel te vertellen!

Ik heb in Italië ook wat dingetjes gekocht !
Daar komen nog aparte artikelen over.
Ik heb een tas gekocht dus daar komt een what's in my bag filmpje over.
Ik ben ook in de soort van PC Hoofdstraat van Rome geweest. En daar heb ik in het winkeltje
kiko een foundation gekocht en een donker groen nagellakje.
Ik ben ook nog in de winkel; Hollister geweest. Het was wel een dure winkel maar daar vertel ik in
een apart artikel nog meer over. Ik heb daar een grijs vest gekocht !
Verder heb ik nog een sjaaltje gekocht, hij is niet echt mooi maar hij is van de markt. We hadden dat sjaaltje nodig voor een speciale rede. Maar dat komt ook nog in een apart artikel !

Over alles wat ik gekocht heb komt een apart artikel.
De komende week komt er ook nog een stukje over ; School Stuf.
Ik heb voor de middelbare nog heel veel schoolspullen nodig, zoals: schriften, mappen een etui en al die dingen ! Ook komt er nog deze zomer een stash update want ik ga een nieuwe kast kopen :) Meer verklap ik niet ! Deze zomer ga ik ook nog veel artikelen schrijven over de zomer :D

Ik had een half jaar geleden ongeveer een mail naar superdry gestuurd. Ik heb daarin gevraagd of ik de producten van hun mag testen. En dat mag ! Maar.. de vrouw die mij de mails stuurt heeft gezegd dat zemaar 2 keer per jaar de producten binnen krijgt. Dus wanneer dat is weet ik niet.

Dit was een informatief artikel, haha! Beetje saai hea... Maar het is wel belangrijk dus jullie moesten het even weten ! Ik wil ook nog even zeggen dat ik voor de laatste keer mijn blog en twitter account een make-over ga geven. Ik ga de naam van mijn blog veranderen, hoe ? dat zeg ik nog niet :)

Mijn twitter: https://twitter.com/DreamAbeauty


xx daphneee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten