SEARCH

dinsdag 25 juni 2013

Visgraat vlecht Tutorial :)



Heeeeeii

Ik heb een tutorial voor jullie gemaakt !
Ik heb in het filmpje laten zien hoe het moet maar
ik zal het nu nog een keer uit leggen!

Dit is het supersupersupersuper leuke filmpje! kijken dus!


Stap 1: Je kamt als eerst je haar goed door.
Stap 2: Je doet al je haar aan een kant en verdeel dan je
haar in twee stukken.
Stap 3: Pak van het ene deel een dun plukje en doe dat dunne plukje bij de andere het andere deel.
En ga zo heel de tijd door.
Stap 4: Als je daar mee klaar bent bind je het vast met een elastiekje, en kun je 'om het af te maken' nog een strikje of bloemetje of enzovoorts in je haar doen.
Stap 5: Je kunt er ook nog haarlak in spuiten maar dat hoeft niet persé.

Hier zie jet het nog in stappen:




Zo is het bij mij uit eindelijk geworden:



Je kunt er eventueel nog een strikje of zo
in steken.

Dit was het en ik hoop natuurlijk dat jullie het leuk vonden!
Abonneer mijn filmpjes en volg mijn twitter account:
@DreamAbeauty



xxxdaphneee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten