SEARCH

maandag 3 juni 2013

Action palette nieuw!

Hey !

Ik ben net even bij de action geweest en ik heb snoepjes voor de avond vierdaagse gekocht.
Ook heb ik nog voor 0.50 cent een palette gekocht ! Hij is wel klein maar er zitten wel hele mooie kleuren in.







Dit is de verpakking. Het is niet echt een duidelijke foto sorry !
De linker kant heeft bruine tinten en de rechter blauwe. Deze is nieuw bij de Action!
\Er was ook nog een nieuwe mascara trouwens maar die lijkt me alleen niet zo fijn want ik denk dat ie dan gaat klodderen of zo, maar die heb ik ook niet gekocht.
Dit is het doosje. Ook niet zo'n goede foto. Er staat op color Magic eye shadow kit.

Dit is het palettje. Hij heeft 10 kleuren./ 5 Blauwe en 5 Bruine.
Het zijn hele mooie kleuren. De pigment is niet heel erg goed. Maar het hoeft van mij ook niet zo fel te zijn,
want dat vind ik ook niet echt mooi. Ik zal de pigmenten nog een keer laten zien als het goede foto's zijn!


Contact? Mail me eens een keer :) daphnezilverberg@hotmail.com
En  nog geen follower van jullie ! Dus followen @Fashionhemel
Of laat een reactie achter. Vergeet mijn filmpje niet te kijken: Mijn stash via deze link:
http://youtu.be/mqWHn-oNWbQ


xxxdaphnee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten