SEARCH

dinsdag 4 juni 2013

Nail art filmpje !

Hey !

Dit is mijn nail art filmpje het is een zomer look!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Alleen er is een stukje dat ik heel even met mijn hoofd er voor hang :s
Oeps.. Maar ik zet hem er toch op, want ik kan geen programma  vinden waar je stukjes uit een filmpje kan vinden dus .. Ik zie er daar een beetje raar uit als ik er voor hang maarja.. Niks aan te doen !
Hier is het filmpje en abonneren natuurlijk!

                                        http://www.youtube.com/watch?v=jm49HDmrl1Y


\
Dit is het eind resultaat ! 
De prijs van de nagellakjes weet ik niet maar ze zijn zowiezo wel onder de 5 euro ! 


Voor vragen en tips mail je: daphnezilverberg@hotmail.com
of laat een reactie achter!

xxxdaphneee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten