SEARCH

maandag 24 juni 2013

Aparte schoenen!

Heeii

Ik heb allang geen stukje meer geschreven over aparte schoenen!
Dus daarom ga ik nu weer een stukje schrijven.
Ik heb voor jullie weer aparte schoenen uitgekozen, en ik hoop dat jullie die niet gaan kopen.. Tenzij je op hele hoge hakken kan lopen! Kijk maar :)

Dit is echt supeeeeerr hoog ! Je moet wel heel
erg goed op hakken kunnen lopen om deze te dragen.
Boven aan lijkt het net een soort van slof, alleen dan met een grote
paal eronder.. Ik zou deze noway kopen ..
Maar omdat ze best cool gemaakt zijn geef ik deze hakken een 7!



Lalalalaa lalalaaa gagagagaa  ggagaga 
Lady gaga schoenen ! Deze zijn echt wel cool bedacht!
Alleen denk ik wel dat ze sneller kapot gaan als normale hakken. 
Er zit ook geen hak onder dus het loopt ook niet fijn.
Ze zijn wel erg gaaf bedacht dus ik geef deze hakken een 8!

Deze vind ik heel erg cool !
Ik zou ze niet kopen maar ze zijn wel gaaf.
De hak is een lippenstift en verder is de hak gewoon zwart. 
Ik geef deze hakken een 8.5 !

:O ...
Wel  heel erg cool gemaakt maar echt 
alleen voor een modeshow!
Deze zijn ook niet te koop denk ik. 
Het is met goude en zwarte tinten gemaakt.
Wel erg cool maar niet om te dragen!
Ik geef deze hakken een 7.5 !!


Dit was het weer voor vandaag.


xxdaphneeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten