SEARCH

zondag 9 juni 2013

Verjaardag♥

Hey :)

Ik was gisteren jarig en het was heel leuk !
Ik heb veel cadeau's gekregen♥
Mijn familie en vrienden kwamen rond 3 uur.
We hadden taart en lekkere hapjes en het was super leuk.
Mijn 'kinder' feestje is vrijdag. Ik zal die zaterdag een stuk schrijven over wat ik gekregen heb !
Ik heb vooral veel geld gekregen. Maar ook een paar cadeautjes !

Lees snel verder om te kijken wat ik gekregen had en aan had !! :)





Ik heb ook verjaardag's kaarten gekregen !
Het zijn er 5.



Van mijn vriendin heb ik 2 maskertjes gekregen. één chocolade en één Fruity cocktail. 
De Fruity cocktail is een peel off. 


Ik heb ook nog een blauwe kaars gekregen. ( van mijn vriendin ) Alleen het past
niet bij mijn kamer. Want ik heb roze en witte tinten dus ik moet even kijken hoe ik dat ga 
oplossen.


Deze vind ik wel heel erg leuk. Het is een bakje in een vorm van een hartje,
waar je lippenstiften in kan doen!


Van mijn kennissen heb ik geld gekregen en dit potje met snoepjes :)


Van mijn zus heb ik een blush kwast gekregen. Die is van de hema.
Ik heb ook nog een blush gekregen. Hij lijkt heel donker maar is eigenlijk heel licht!
Hij is van essence.
En een top coat. Het is een witte glitter top coat en hij is heel mooi!
Die is ook van de hema.



Dit zijn mijn cadeautjes! De rest wat ik heb gekregen is geld.
Ik ben er heel blij mee :)

Wat ik aan had was:

- een oranje rood achtig topje, met ruches in het midden.
- een kort broekje ( licht blauw spijker ) met een bruin gevlochten riempje erin.
- zwarte slippers met een witte bloem.


make-up:

-Licht bruine oogschaduw
- Zwarte eyeliner
- Mascara van NYC. ( 2.00 euro )
- Die blush van essence.
- Lippen balsem



Dat was het !


xxxdaphneee



Geen opmerkingen:

Een reactie posten