SEARCH

zaterdag 15 juni 2013

Verjaardag's haul ! ( filmpje + foto's )

Hey!

Ik heb gisteren met mijn vriendin een feestje gehad en het was super gezellig !
En nou ha dik jullie beloofd om mijn cadeau's te laten zien :)
En dat heb ik in een filmpje gedaan. Ik heb ook nog foto's gemaakt van de verpakkingen die er om heen zaten.

Dit is het filmpje ! Ik hoop dat jullie abonneren en hem bekijken ! :)

http://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=tcHZbom7Ncc







Dit zijn de verpakkingen om de cadeautjes die ik er al af had gehaald;
Dit was het pakket. Heel erg leuk verpakt en het tasje ga ik 
zeker bewaren om iets van toilet spulletjes in te doen !

Dit was ook nog een pakket met de; Body butter
en de Shower gel

Dit pakket vind ik heel leuk!
Zo zat het verpakt in het mandje. En in dat mandje
zit nu mijn make-up. Heel erg handig :)

Dit zijn de vijlen. En de niet-zo-speciale verpakking.

Ojah en als je het hartje niet goed zag; Dit is het hartje! Heel mooi
met die bloemen erop en zo.

Dit was ik in het filmpje vergeten!
Het zijn 3 Nail art nagellakjes. Met een dun kwastje.
Het is een blauwe een roze en zilveren glitter kleur.

Dit was het alweer !
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Als je iets van deze spullen leuk vind, en je wil het hebben dan
laat je een reactie achter en dan zal ik aan die gene
vragen waar die het gekocht heeft en dan geef ik het aan je door!
xxxdaphneeee


Geen opmerkingen:

Een reactie posten