SEARCH

vrijdag 14 juni 2013

De komende 2 weken..

Hee !

De komende 2 weken ga ik minder bloggen!
Dat zag je deze week eigenlijk al.
Volgende week ben ik met mijn klas op kamp, heel gezellig dus maar ik kan dan niet bloggen :(
Ik ben dan 5 dagen weg !
Zaterdag ( morgen dus ) Ga ik wel een stuk schrijven :) Vanavond is mijn feestje met mijn vriendin en dan
krijg ik natuurlijk cadeau's jippiee ! En die ga ik aan jullie laten zien :)
De week daarop heb ik musical. En dat is 's avonds 's ochtends en 's middags.
Dat is 24, 25 en 26 juni. En afgelopen week heb ik daar heel veel voor geoefend !
De musical gaat over een tijdmachine. En rijzen door de tijd en zo. Ik zal er dan wel wat over vertellen en at foto's maken! Het filmpje kan ik ook wel laten zien denk ik ;)
Dit was even wat belangrijke info voor jullie !!


xxxdaphneeee

1 opmerking: