SEARCH

dinsdag 28 augustus 2012

Haaii !

Op youtube kijk ik altijd room tour of make-up tour filmpjes enzow.
Meestal zijn dat dan allemaal van die Amerikaanse meiden met van die grote kamers 
met veel kleding en heel veel make-up enzow.
En toen dacht ik..... BOEM !!
Idee ;D! 
Ik heb zoals ik al wel heb laten zien op mijn blog een mode hoekje.
Ik had dus mijn tafeltje gebruikt voor een nagelhoekje en nog een make-up la.
Maar het is nog niet af !
Ik heb 2 laatjes in mijn kastje zitten. In de ene zit make-up en in de andere rommel maar
als ik dat nou eens opruim dan kan ik daar sieraden in leggen ;D
En mijn nagelstudiotje is ook nog nie af. Ik zet er wel eens foto's op.
Maar iniedergeval kijk een op youtube naar: Room tour, Morning routine en al die dingen supper leuk !

XDaf☻♥

3 opmerkingen: