SEARCH

zaterdag 11 augustus 2012

De Chanel tassen van 2012 zijn wonderful!

Waauw! Wat een super leuke tas! Mooie lichte kleuren
met een mooi goud handvat! Een leuk tasje voor in de winter,
het lijkt dan net of je de zomer naar de winter brengt!


..? Oowhh het is een tas! Wat coool!
Deze tas heeft een mooi blauw kleurtje leuk voor in 
de zomer dus!

Rozzee! Wat een mooie kleur zeg!
lkkr fleurig en dan ook nog eens zo'n mooie tas :D
Die wil ik wel voor een leuk avondje uit!


Waaawiiee! Dit is echt een mooie tas!
Echt een tas voor op de catwalk!


3 opmerkingen:

  1. Kijk bij mijn foto ik heb een super mooie chanel tas als foto

    Mooi hè nouja ik vind hem mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had die foto op mijn achtergrond van mijn bb, echt leuke tassen ik wil de 4e en de 5e!

    BeantwoordenVerwijderen