SEARCH

dinsdag 30 april 2013

Nieuw ! ♥

Heeii !

Ik heb wat nieuwe dingetjes laatst gekocht.
Ik heb nieuwe mascara gekocht van NYC bij de kruidvat.
Deze mascara was 2 euro ! Hij is wel klein maar dat maakt mij niet uit ik ga in de grote vakantie echte mascara enzo kopen.
nog meer mascara van 2 euro;

Er is niet veel mascara van 2 euro, maar ik had bij ESSENCE nog 2 mascara's gezien van 2 euro, eentje waterproof en de andere niet waterproof :) De waterproof heeft een blauwe dop en de niet waterproof gewoon zwart.

Ik heb verder nog een lekkere deo gekocht van het merk dove. Het was een mini , die heb je nu heel veel  !
Ik had ook nog een parfum een lipsmakker en nog wat andere dingen gekocht , maar die laat ik de volgende keer zien en dan krijg je 3 aparte berichten.

xoxo daphne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten